در حال بارگذاری ...
با اجرای گروه موسیقی نمایش «کافه عاشقی» 

یادمان زنده‌یاد شهرام عبدلی در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود

یادمان زنده‌یاد شهرام عبدلی روز شنبه ۱۳ اسفند به کوشش پردیس تئاتر شهرزاد و با حضور خانواده، هنرمندان و دوستان این هنرمند برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، به همت پردیس تئاتر شهرزاد یادمان زنده‌یاد شهرام عبدلی هنرمند تئاتر و تلویزیون روز شنبه ۱۳ اسفندماه درسالن شماره ۲ این مجموعه و باحضور هنرمندان، دوستان، خانواده و همراهان او برگزار خواهد شد.

«پنچری» به کارگردانی احسان ناجی، «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی و «دلاک‌ها» به کارگردانی شهرام عبدلی نمایش‌های اجراشده این هنرمند فقید در پردیس تئاتر شهرزاد است.

در این یادمان بخش‌هایی از تصاویر حضور شهرام عبدلی در تئاتر - تلویزیون و سینما نمایش درمی‌آید و با اجرای موسیقی توسط گروه نمایش «کافه عاشقی»، سال‌ها فعالیت بازیگری این هنرمند مردمی و دوست‌داشتنی مرور خواهد شد.

شهرام عبدلی ششم اسفندماه در بیمارستان قائم مشهد درگذشت و در هفتمین روز سفر بی‌بازگشت او پردیس تئاترشهرزاد در این مراسم از فعالیت‌های این هنرمند تجلیل خواهدکرد.

حضور در این یادمان برای همگان آزاد خواهد بود.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران